Kalben’den Üçleme: ‘Kız Kulesi’nin Anahtarı’

Kalben, 3. stüdyo albümü ‘Kalp Hanım’ı müjdeleyen üç şarkıyla ve her birine Aytekin Yalçın yönetmenliğinde çekilen kliplerle müziğini sevenlerin karşısında.

Birini özlemeyi mi tercih edersin, özlememeyi mi? Umursamayı mı, yoksa artık umursamamayı mı? İnsanları renklerine, dillerine, ırklarına, dinlerine, bedenlerine, aşklarına ve yalnızlıklarına göre mi sınıflandırırsın yoksa sadece kalplerine ve dışarı taşırdıkları seslere, sessizliklere göre mi?

 

KALBEN’DEN ÜÇLEME: ‘KIZ KULESİ’NİN ANAHTARI’

 

İçinde ‘Çek’, ‘ Kalp Hanım’ ve ‘Aşk Çeşmesi’nin yer aldığı 3 şarkının video kliplerinin birbirine bağlı olduğu, Kalben’in anlatıcı olarak sesiyle de hayat verdiği geçiş hikayelerinin buluştuğu ‘Aşk Çeşmesi’ aslında kısa bir film. Ve filmin adı ‘Kız Kulesi’nin Anahtarı’

 

Henüz ikinci albümü ‘Sonsuza Kadar’ın kayıt sürecinde geçmişin hayaletlerine dönüşen birileri uzak bir odada kalırken, kendi başka bir odada‘ Kalp Hanım’ı yazmaya başladı. Sonra, eski bir dostla cansız toprakları sulamak yerine kendi başına söylemeyi seçtiği ‘Aşk Çeşmesi’nin başında dolaştı. Dünyaya, evrene, yaşam denen maceranın köklerine müzik yolculuğunda tanıştığı insanlardan aldığı ilhamla apaçık gözlerle bakmaya adandı. 

 

Kalben, Garaj Müzik etiketli üçüncü stüdyo albümü ‘Kalp Hanım’ı müjdeleyen üç şarkıyla ve her birine Aytekin Yalçın yönetmenliğinde çekilen kliplerle müziğini sevenlerin karşısında.

 

Çiçek açan taşlardan, düşenlere el uzatırken onlarla gülmekten de korkmayanlardan, asansörlerde yabancılara merhaba demekten imtina etmeyenlerden, toplum örgüsünü sevgiyle ve şefkatle örmek için çalışan, üretenlerden beslenen ruhunu hikayeleriyle paylaşmaya devam eden Kalben, yeni macerasında, birlikte şarkıların prodüksiyonunu üstlendiği Kutsal Kaan Bilgin’in eşliğinde Volkan Öktem, Burak Gürpınar, Okan Kaya, Ozan Öner, Güneş Özgeç, Tuğrul Bafra, Taylan Aygar, Ömer Can Uygan, İlker Deliceoğlu ve Berat İşçioğlu gibi değerli müzisyenlerle çalışma şansını değerlendiriyor. Özgürce kadın ve insan hissettiği; kimsenin maddi manevi şiddetini, baskısını, temelsiz eleştirisini, vücut utandırma niyetini taşımadığı yepyeni bir ruha bürünüyor.